لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
میرالم پیانیچ : به بارسلونا احترام می گذاریم ، اما ما پیروزی را می خواهیم

میرالم پیانیچ : به بارسلونا احترام می گذاریم ، اما ما پیروزی را می خواهیم

میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی خط میانی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با بارسلونا شرکت کرد و راجع به مسائل مختلفی صحبت کرد. این بازی چهارشنبه شب در ورزشگاه خانگی یوونتوس آلیانز استادیوم در ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران آغاز می شود.

 

پیانیچ در گفت و گو با خبرنگاران گفت:

 

همیشه چیزی برای یادگیری از بارسلونا وجود دارد و ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم، اما مسلما ما یوونتوس هستیم و می خواهیم برنده شویم.

 

بارسلونا؟

 

بارسا یک حریف عالی و یکی از مدعیان بردن لیگ قهرمانان است. ما می توانیم صلاحیتمان را تامین کنیم و به پیروزی برسیم، قطعا بارسلونا از اینکه فصل قبل مقابل ما شکست خورد خوشحال نشد همانطور که ما بعد از شکست در بازی ببل از عملکردمان و نتیجه راضی نبودیم با این حال ما احترام زیادی برای آنها قائل هستیم و قطعا می خواهیم پیروز شویم. ما یوونتوس هستیم و در خانه بازی میکنیم و هر سه امتیاز بازی را می خواهیم.

 

میرالم ادامه داد:

 

من زمانی که در لیون بازی میکردم مقابل دشمن بزرگ بارسلونا یعنی رئال مادرید گلزنی کردم. همیشه چیزی برای یادگیری از تماشای بازی بارسلونا وجود دارد و بازیکنانی مانند بوسکتس، اینیستا یا ژاوی نمونه هایی هستند که باید مورد مطالعه و پیگیری قرار گیرند.

 

شما فصل گذشته بارسلونا را از دور رقابت ها حذف کردید و در تورین آنها را شکست دادید، فکر میکنید فردا هم آنها شکست می دهید؟

 

این بارسا با بارسای فصل گذشته متفاوت است، آنها در این فسل بسیار خوب کار کرده اند. فردا ما آنها را حریف ساده یا با حریب دیگری مقایسه نمی کنیم، اما ما فصل گذشته از رویارویی با آنها خاطرات خوبی داشتیم و امیدوارم فردا شب نیز مانند دیدار فصل گذشته به پیروزی برسیم.

 

یوونتوس در لیگ قهرمانان؟

 

یووه دو بار در سه فصل اخیر به فینال لیگ قهرمانان رسیده است و این امر اگر ما عملکرد بد و ضعیفی میداشتیم امکان پذیر نبود. هر چیزی می تواند در یک بازی اتفاق بیفتد اما هدف ما بازنگری به عملکرد گذشته مان و رفع نواقص است تا مجددا بتوانیم به فینال برویم. ما تنها تیم ایتالیایی هستیم که در سال های اخیر به فینال لیگ قهرمانان رسیده ایم، این موضوع چندان به نظر نمی رسد اما گذشتن از بزرگ ترین باشگاه ها برای رسیدن به فینال نیز موفقیت بزرگی است.

 

شکست 3بر 2 یوونتوس در مقابل سمپدوریا در سری آ خیلی ها را شگفت زده کرد اگرچه که تا دقایق پایانی بازی 3بر صفر به سود سمپدوریا بود.

 

من به خوبی می دانم که در یک بازی خوب بازی می کنم یا نه، من می دانم که باید به سرعت به عقب برگردم. ما نباید از سمپدوریا شکست میخوردیم اما در حال حاضر ما باید برای بازی فردا آماده باشیم ما با سرمربی دراتاقی دربسته راحع به این موضوع صحبت کردیم و همیشه پاسخی در این زمینه خواهیم داد.

 

پیانیچ در ادامه گفت:

 

ما باید مسئولیت شکست را برعهده بگیریم و با بدست آوردن پیروزی به آن پاسخ دهیم زیرا همه چیز همیشه می تواند بهبود یابد. ما از شکست مقابل سمپدوریا ناامید بودیم و هیچ یک از ما از آنچه در لوئیجی فرراریس رخ داد خوشحال نیستیم.

 

پیانیچ اضافه کرد:

 

من نمی گویم مشکلی وجود دارد. ما اهداف زیادی داریم و هرکس باید به گونه ای متفاوت نسبت به گذشته عمل کند تا بتوانیم به ثبات بیشتری برسیم. این فقط دفاع نیست که باید خوب کار کند بلکه خط میانی و مهاجمان نیز باید به سختی کار کنند تا این جزئیات را حل کنند. ما چهار امتیاز با صدر جدول سری آ فاصلت داریم و بازی های رودر رو با تیم های بالاتر از ما هنوز باقی مانده است.

 

آیا سیستمی که شما در آن نقش ایفا می کنید 4‐3‐3 یا 4‐2‐3‐1 تغییر می کند؟

 

صادقانه بگویم، این واقعا سیستمی با دو هافبک میانی نیست زیرا پائو دیبالا یا شخص دیگری که در آن پست بازی می کند باید به عقب بیاید و به تیم کمک کند. این طو ترکیب برایم فرقی نمیکند و من سعی میکنم کیفیتم را همواره بالاتر ببرم تا بتوانم تفاوت را ایجاد کنم.

 

عملکرد رودریگو بنتانکور در یوونتوس به او کمک کرد تا به تیم ملی اروگویه هم دعوت شود در عین جوانی، نظرتان چیست؟

 

بنتانکور بازیکنی است که من واقعا او را دوست دارم و همه ما بسیار خوشحالیم که او در کنار ما است. او چیزهای زیادی برای بهبود عملکرد و یادگیری دارد، او یک بچه خوب و فروتن است و آینده بسیار روشنی در انتظار اوست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: